Alla inlägg under juni 2018

Av Evelina Johansson - 4 juni 2018 06:24

Godmorgon.
Passar på att skriva till er när barnen fortfarande sover.
Nu har jag 2 jobb dagar kvar innan jag är ledig 1 =)
Känns super kul att det äntligen har kommit igång.
MEN ibland känns det som att smärtan stoppar mig, trots att jag går iväg till jobbet och mår skit =(
Igår tog jag "drog" tabletterna för att änns orka med att gå till jobbet.
Sen som jag berättat för er tidigare att jag svättas så förbannat av dom nya anti deppen kan säga att det verkligen är 10ggr värre nu när jag tempar 50 grader varmt i korvkiosken där jag jobbar... känns äckligt haha, brukar inte svettas så här mkt det är helt otroligt.
Funderar på att kontakta min överläkare på psyk och se hur jag ska göra!
Vad har ni haft för er i helgen?
Här har det bara jobbats som sagt :P
Ta hand om er nu.

Av Evelina Johansson - 2 juni 2018 06:20

Godmorgon
Kickade in för att hälsa er en trevlig helg.

Av Evelina Johansson - 1 juni 2018 19:30

Hej!
Fy blä vad jag vill ha lite svalt och varför inte lite regn istället =)
Nu har den här hemska värmen hållt i sig väldigt länge och inte en regn droppe ser man på prognosen dom närmsta 10 dagarna... suck.
Ja jag vet man ska inte klaga men lite regn iallfall :P
Från och med imorgon börjar jag jobba på Alv både vardagar och helger =)
Jobbar lör-sön-mån-tis =)
Men det ska nog gå bra hoppas jag.
Hade ett extra insatt samtal med min psykolog idag något jag verkligen behövde nu när livet känns väldigt tungt med enorm smärta.
Jag bara hoppas och önskar att jag vaknar en dag och att skiten försvunnit.
Ni andra som lider av skiten hur har ni det?

Detta har varit en dag i trötta tecken annars har bara velat sova hela tiden men det har jag inte gjort, jag har dammsugit skurat golvet och tvättat alla fönster =)
Alltid lika skönt när det är klart :)
Nu ska jag mysa ner mig med Felix i soffan och titta på pippi som vanligt haha hela familjen kan vid det här laget alla repliker haha.
Ta hand om er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards