Alla inlägg den 15 mars 2021

Av Evelina Johansson - 15 mars 2021 08:59

hej

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men livet har gått lite upp å ner, ena stunden vill/orkar jag inte kämpa mer pga metallsmak samt smärta.

men tack och lov har jag mina barn som får mig en nypa av att orka kämpa fast livet redan känns slut.

Sonen hade en fin födelsedag och var nöjd så då är jag nöjd =)

fredagen gick åt till att ringa till alla olika mottagningar för att försöka få någon hjälp med med metallsmaken som just nu tar störst död på mig.

men ingen ingen kunde hjälpa mig =(

tandläkaren här i vimmerby ville att jag skulle göra ett covid test innan jag änns fick komma till dom tack och lov fanns det tid till idag så 10:20 får jag ta det där jäkla testet fast det känns som helt i onödan.

nu på morgonen ringde jag dit där jag fick diagnosen fastställd av speciellisterna så hon ringer upp mig på onsdag, hoppas och ber (fast jag inte är kristen) på att hon kan komma med några tips å råd.

vill bara få tillbaka min gamla smak igen så allting inte bara smakar järn "Lakrits"

snälla snälla hjälp mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards