Alla inlägg den 8 april 2018

Av Evelina Johansson - 8 april 2018 16:58

Helt underbart solen skiner och det är 20 grader varmt ute.
Varit hemma hos Lena idag och ridit en tur i skogen så jäkla underbart njuter varje sekund som jag sitter i sadlen.
När vi ridigt klart våran rutt så var det dax för dottern och ta en liten tur på häst ryggen hon också <3

Gårdagen på introt på alv gick allt bra det också :)
Nu har man fått träffa dom man ska jobba med och hoppas på en bra sommar =)
Ringde även kry igår på appen ang fläckarna jag fått på tungan som gör så otroligt ont hen trodde det var en allergisk reaktion på något så fårr allergi tabletter jag ska ta i några dagar och hoppas på att det ger sig.
Kommande vecka står de psyk och akupunktur för min del och öron näsa hals med sonen, så denna vecka lär väl flyta på rätt så bra ändå.
Men vet ni det är 20 grader idag och ska bli ännu varmare imorgon phu...
Visst är värme skönt men för mig är det till en viss del sitter helst inte å bränner i solen.
Hoppas ni haft en fin helg?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards