Alla inlägg den 17 april 2018

Av Evelina Johansson - 17 april 2018 06:44

Haha ah det kan jag lova att jag har, märks att man inte jobbat på länge varenda muskel känns idag, fast det bettyder väl att man gjort något bra =)
Jobbade första dagen igår rädd var jag att smärtan skulle ta över vill jag lova.
Men vet ni det gick super bra.
Önskar bara att det hade gått lika bra att lämna nova på dagis på morgonen =( hoppas att det går mycket bättre idag med lämning och lika bra dag på jobbet idag också =)
Ser verkligen ifram emot tills parken öppnar och jag får parkera min rumpa i korven =)

Men jag har en fundering känns som min gom har svullnat upp och gör väldigt ont undrar om det är ännu en symptom av sjukdomen? Känns jätte konstigt när jag dricker/äter och den värker hela tiden!?

Aja nu är det en vecka kvar till jag ska till speciallist tandvården då kanske jag kan få lite svar.

Tänkte även ringa till barn idag och se om Felix allergi prover är klara så man kanske kan få lite svar på det =)

Nu hör jag Nova har vaknat så ni ha en fin tisdag =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards