Alla inlägg den 26 april 2018

Av Evelina Johansson - 26 april 2018 19:14

Har varit i kontakt med dom igen, ringde dom igår och grät för att denna jäkla smärta är så jobbig.
Hon lovade att höra sig för med min läkare och återkomma.
Men ingen ringde...
Men idag då ringde hon tillbaka =)
Hon frågade hur jag mådde idag och på morgonen var det helt okej men nu är det för jävligt igen =(
Hon sade iallfall att min läkare ville träffa mig igen och även att jag ska få träffa psykologen på smärtenheten.
Så den 7e ska jag tillbaka dit igen.
Men ska även dit den 3e för att utföra ett tillt test.
Känns som det är väldigt mycket läkarbesök samt möte med förskolan osv...

MEN jag strävar efter att få hitta någon lindring.
Jobbade både igår och idag och smärtan ville verkligen inte ge med sig men jag bet ihop och gav mig fan på det.
Men jag önskar att jag en dag kan gå till jobbet utan denna smärta.
Nu är jag "ledig " fram till den 10e maj då Astrid Lindgrens värld öppnar upp =)
Fast som sagt först massa läkarbesök...
Är det någon som tränar med mig?
Hur går det?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards