Alla inlägg den 19 april 2018

Av Evelina Johansson - 19 april 2018 15:56

Jag är så himla hungrig.
Dag 3 med bara flytande efter operationen i munnen... bara bara imorgon också, sen får jag börja med lätt tuggat från lördag till tisdag =)

Trotts mycket svullen och mycket ont så har jag jobbat både idag och igår =)
Känner mig väldigt duktig =)

Fördelen med att ha ont någon annanstans i munnen så "glömmer" jag bort smärtan i tungan lite :)
Nu är jag ledig imorgon då tid till överläkaren står på listan.
Igentligen akupunktur också men avbokade den då jag är så svullen i ansiktet, inte så roligt att sätta nålar i ansiktet då.

Sen ÄNTLIGEN är det dax för smärtenheten på Måndag , hoppas på att få någon hjälp där ifrån.

Lena messade mig idag och skrev att Melker inte har någon ryttare idag, och självklart så ställer jag upp =)
Allt för att slippa tänka på mat haha
Och sen finns det inget underbars flrutom barnen att få sätta sig på hästryggen och bara ut i skogen.

Nu ska jag ta mig lite piller så hörs vi.
Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards