Alla inlägg den 7 maj 2018

Av Evelina Johansson - 7 maj 2018 06:05

Äntligen är det den dagen jag ska tillbaka till smärtenheten, nu ska jag verkligen stå på mig att jag behöver någon smärtlindring och dom får absolut inte sätta några sprutor i nacken idag med tanke på att smärtan har blivit så mycket värre.
Uppgraderar er självklart sen om hur det gick idag.

Gårdagen var verkligen bara en lugn dag var faktist ut en sväng i lördagskväll med Ronja och Bopper men kände rätt så snabbt att jag var på fel plats då det bara var massa bal människor där haha men asså jag kan säga att eftersom jag inte tagit en droppe sen helgen innan nyår så när man vaknade på söndag morgonen så kändes de som man hade festat till 4-5 på morgonen fast jag typ kom hem 00 haha.
Så ja blev en lugn söndag med strand besök så nova fick doppa fötterna och hon hade med sig sin kompis =)
Så hela dagen tillbringade vi ute =)

Idag är det som sagt psyk "smärta " sen min läkare och sedan teletid med både sjukgymnasten och min läkare på hälsocentralen kl 15. Hmmm hoppas dom ringer med 30 min mellan rum annars ser det lite körigt ut att ta båda samtalen haha.
Ska även försöka hinna med och hämta arbetskläderna på alv för snart sätter det igång =)

Ha en fin måndag på er.
Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards