Alla inlägg den 8 maj 2018

Av Evelina Johansson - 8 maj 2018 06:30

Morgon morgon.
Jo det gick väl bra på smärtenheten igår!
Fick ju först träffa smärt psykologen, en helt underbar människa, så enkel och lätt/rolig att prata med att äntligen träffa någon som förstår mig.
Hen tyckte iallfall att jag ska ta upp med min vanliga psykolog att skynda påbörja adhd utredningen på mig.
Så det ska jag ta upp när jag ska dit nästa gång den 18e.
Efter det fick jag träffa läkaren och jag förklarade hur livet har sett ut efter sista gången jag var hos han och han förklarade för mig varför han trodde att smärtan blivit så mycket värre efter sprutorna, han tror fortfarande att de har något med koterna i nacken att göra, som gör att en nerv ligger ikläm där som gör att jag har så ont i tungan, så nu skickade han en remiss för en MR av nacken och vet ni jag nästan verkligen hoppas att den skulle vissa något så jag har fått några förklaringar.
Han sätter in inderal nu (betablokerare) pga min snabba puls jag har hela tiden har en vila puls på strax över 100 och det är lite mkt.
Eftet att kört med dom ett tåg och ökat intaget av vätska så blir det ett nytt tillt test för att se om pulsen/blodtrycket har lugnat sig.
Det var en del av det som hände igår på smärtenheten =)

Efter att jag kom hem gick jag och hämtade kidsen, nova ville så gärna åka till sjöng och med tanke på värmen så var det ingen tvekan =)
Vi åkte ner på ica och plockade oss lite sallad och åkte ut dit och åt middag och barnen badade =)
Självklart efter att min teletid med sjukan var avklarade ska förbi där idag och hämta ett intyg till förskolan med förlängd utökad tid, känns bra det ocksä nu när Novas observationer ska börja av special pedagogen.
Det som står på schemat idag är att åka till Västervik och träffa barn-mödravårds psykologen.

Nu ska jag njuta av mitt kaffe innan barnen vaknar.
Hej svejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards