Alla inlägg den 10 maj 2018

Av Evelina Johansson - 10 maj 2018 06:34

Kan inte dom elaka hjärn spökerna försvinna!
Börjar jobba idag därför detta elände med spökerna.
Men jag hoppas det kommer gå super bra!
Världens bästa park öppnade igår och självklart var vi där och "rastade" barnen och felix fick träffa Emil i lönneberga, så himla underbart och se barnen lyckliga.

Men idag är det min tur och göra gott intryck för parken men det går nog också väldigt bra hoppas jag.
Blev så förbaskad igår när jag "såg" vad denna smärta samt alla medeciner gjort med min kropp, kunde inte ha arbetskläderna =( blir så jäkla ledsen.
Men får ta hand om det senare.

Gårdagen gick i det lugna tecknet annars, fixar inte denna värme asså reser snart till Antarktis, mina "nya" anti depp gör att jag svettas så mkt både dagtid och natttid och värre blir det nu när det är så varmt.... bläää.

Men nu ska jag inte gnälla mer för aldrig är man nöjd över årstiderna haha.
Vilken är eran favorit årstid?

Trött i skallen så ska försöka vakna till liv lite jag å min karl (Felix)
Dom andra 2 sover.
Puss å kram

Morgon <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards