Alla inlägg den 15 maj 2018

Av Evelina Johansson - 15 maj 2018 09:48

Jag fortsätter skriva för min egen skull iallfall =)

Så vad har man gjort, jo började jobba i torsdags och det gick fin fint.
Men attans för denna värme asså som jag skrivit tidigare det är verkligen inte min grej.
Tillbringat mycket tid på stranden med familjen och man ser verkligen att barnen njuter för fulla muggar.
Idag blir det nog däremot pool häng på baksidan, eller att gå till parken med kidsen. (Astrid Lindgrens värld)

Och röntgen jag ska på gick snabbt ska på första "vanlig" röntgen för halsryggen på Torsdag och inväntar kallelse för magnet röntgen också.
Har nu ökat upp på inderalen också, så hoppas på att få kontroll på blodtrycket/pulsen också.
Ska även på Gbp kontroll på torsdag, det vanliga vi pratar om det är kost och motion.
På fredag är det psyk som gäller och ska även ta upo där om adhd utredningen.

Och sen blir det lite jobb lördag och söndag =)
Vet ni att ledarna på jobbet är verkligen guld värda, jag pratar väldigt öppet med dom om det jag går igenom och dom är så himla förstående och det känns så himla bra.
Att slippa himla om smärtan när jag har ont =)
Vad hittar ni på i denna värme?
Ni ta hand om er nu så tänker jag lata en stund innan av dammning står på schemat.
Puss å kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards