Alla inlägg den 17 maj 2018

Av Evelina Johansson - 17 maj 2018 10:54

Check?
Då var röntgen klar, en av två kvar.
Vet ni hur mycket jag önskar att det skulle vara så att det är koterna i nacken som ligger lite galet som gör att man har ont.
Nu ska jag absolut inte säga för mycket men peppar peppar ta i trä så har jag inte haft så jätte ont på en HEL vecka, helt fantastiskt.
Men som sagt vill inte ropa hej ännu, för bara för att jag talat om det här idag så kommer jag säkert ha jätte ont senare idag/imorgon.
Så nu tyst inge mer om det =)

Hur har ni det i värmen?
Här känns det bättre idag men det är nog för att det fläktar en del idag.

Ska ju tillbaka till sjukan igen 13.30 för gastrc by pass kontroll, det är snart hela 7 år sedan jag gjorde den stora operationen, har haft en komplikation efter men annars har det varit jätte bra =)
Men känns tjatigt att man varje år ska träffa en på livsstilsmottagningen för att prata om kost och motion jag tycket att det räcker att lämna prover en gång om året när det nu gått så pass lång tid sen jag gjorde den =)

Ne fy vad tom jag blev får nog avsluta här.
Ha det fint

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards